Értékesítés
Értékesítés:
Szervíz és Kárbejelentés
Szervíz és kárbejelentés:
Értékesítés:
Szervíz és kárbejelentés:
Értékesítés:
Szervíz és kárbejelentés:
A FlottaMan Zrt. 100%-ban magyar tulajdonú. Munkatársaink 25 éves gépjármű-kereskedői és -flottakezelési tapasztalattal rendelkeznek. Szeretnénk megkímélni az autóra vágyókat a beszerzés, üzemeltetés és autóeladás okozta kockázatoktól! Hiszünk a bizalomban és az emberségben!
Őszintén segítünk és szívesen beszélgetünk autókról. Tanácsot adunk, amennyiben erre igény merül fel és az eladás után sem szakítjuk meg a kapcsolatot, ehelyett odafigyelünk partnereinkre. A cégünk működését, folyamatait és szolgáltatásunk minőségét mindig a legmagasabb mércével szemléljük. Kollégáink hozzáértők és tapasztaltak. Kezeljük céges autóját, flottáját. Azzal, hogy velünk kerül kapcsolatba, egy hosszútávú és megbízható kapcsolatot tudhat magáénak!
A FlottaMan Zrt. márkafüggetlen tanácsadást végez. Az ajánlásnál mindig figyelembe vesszük az évtizedek alatt megszerzett értéktartási és szerviztapasztalatokat. Korszerűen, naprakészen, a környezetvédelmi mutatókat vizsgálva (WLTP, TCO-mutatók) segítjük az autóválasztást. Országos lefedettséggel rendelkezünk szerviz- és márkakereskedői fronton egyaránt.
A tartós autóbérlés egy módja annak, hogy egy járműhöz hozzájussunk anélkül, hogy magas anyagi kiadást kellene eszközölnünk. Éves rendszerességgel, de akár 3 hónaptól is bérelhetünk autót és szükség esetén rugalmasan meghosszabbítható a futamidő.
Egyszerűen visszaküldhetjük a járművet a megállapodás szerinti időszak utolsó hónapjának végén. Tehát bérelhetünk autót fix futamidővel (3 hónaptól 4-5 évig), fix havi költségen más egyéb rejtett költség nélkül.
Az operatív lízing tartós bérletet jelent. Tehát nem más, mint egy eszköz határozott idejű bérbeadása. Tartósan bérelhetünk/lízingelhetünk autót, lakást, komolyabb nyomtatót és akár egész épületet is a cégünk számára.
Pénzügyi előnyök:
Cégvezetői előnyök:
A pénzügyi lízing és az operatív lízing (tartós autóbérlés) közötti egyik különbség az, hogy egy flottakezelőnek átadjuk az összes, autóval kapcsolatos adminisztrációt. Cserébe az autó kiválasztásától kezdve, mindent intéz nekünk a flottakezelő. Pontosan ezért a legkiválóbb szakemberekkel dolgozunk együtt, akik az átvételtől kezdve, egészen a beüzemelésig mindenben a bérlő rendelkezésére állnak.
Fontos számunkra, hogy olyan flottakezelő cégként működjünk, ahol meghallgatjuk az ügyfél igényeit, és ehhez igazítva segítsük kiválasztani a megfelelő gépjárművet. Sok esetben ez nem egy egyszerű döntés. Ilyenkor jól jön egy szakértő, aki mindenben támogat! Íme egy személyes példa az egyik kedves ügyfelünk tollából.
Biztos benned is felmerült a kérdés, ha elgondolkodtál egy céges autó bérlésen, hogy melyik lehet az ideális választás. A Skoda egy általánosan elfogadott céges autó. Jó értéktartó, elég jól felszerelt és jó áron hozzájuthatunk. A KIA a maga 7 év garanciájával, a kiemelten kedvező árával és a megbízhatóságával szintén közkedvelt a céges autók között. De ha sokat mész, akkor már ott a garancia kérdése. Mára már azt is meg kell fontolni, hogy nem-e egy hibrid, esetleg egy elektromos autó a legjobb megoldás; itt szintén számos lehetőség jöhet szóba.
A legfontosabb költség, amire érdemes odafigyelned, az az autó értékállósága / értéktartása, valamint az üzemanyag költség. Figyelni kell, hogy az adott típusnak mikor lesz modellfrissítése. Ha készletkisöprés előtt vesszük az autót, akkor nagy valószínűséggel olcsóbb árat kapunk, de az azonnali új generáció kijövetele biztosan nagyban fogja befolyásolni az X év múlva bekövetkező eladási árat. Ezért is érdemes egy profi flottakezelő céggel egyeztetned!
Összességében elmondható, hogy ez mindenkinek az egyéni döntése. Először a multinacionális flottakezelő cégek általában megbízhatóbbnak tűnnek. Viszont gondolj bele, hogy ekkora cégeknél mennyire hosszú időbe telik egy-egy ügy elintézése! Sajnos az időt nem lehet lecsökkenteni. Bármilyen jellegű problémánk adódik a tartós autóbérlet /operatív lízing/ során, az ügyfélkapcsolatot fogjuk első körben megkeresni.
A magyar középvállalkozások gyorsabbak, és hatékonyabbak az ügyintézés kapcsán, szimplán a méretük miatt. Megbecsülik az ügyfeleket, mert még nem nőttek túl nagyra, de elég nagyok ahhoz, hogy mindenben ugyanazt a minőséget nyújtsák.
A pénzügyi- és a tartós bérlet /operatív lízing/ eltérő számviteli kezelés alá esik mind a lízingbevevő/Bérlő, mind a lízingbeadó/Bérbeadó számára. Az alapvető pénzügyi fogalmak tisztázásához elegendő, ha csak a lízingbevevő/Bérlő számviteli kezelését érted meg. A tartós bérlet elszámolása a lehető legegyszerűbb, bármelyik megoldást is nézzük.
A havidíjak költségnek minősülnek, és az eredménykimutatásban így is kerülnek elszámolásra. A cég nem tulajdonosa az eszköznek, ezért az nem jelenik meg a mérlegben a tárgyi eszközök, illetve a hosszú lejáratú kötelezettségek között sem, így a cég nem számol el értékcsökkenést az eszközre.
Ezzel szemben a pénzügyi lízing az eszköz tulajdonjogának a lízingbevevőre történő átruházásával jár. A lízinget kölcsönnek (adósságfinanszírozásnak) tekintik, és a kamatfizetéseket az eredménykimutatásban költségként számolják el.
A lízinghitel, mint a teljes hátralévő tőketartozás összegével csökkentik a vállalat értékét! A gépjármű jelen piaci értéke a mérlegben az eszközök között szerepel, az értékcsökkenés pedig az eredménykimutatásban kerül elszámolásra. A másik oldalon a lízinghitel összege, amely az összes jövőbeli kifizetés nettó jelenértéke, a kötelezettségek között szerepel.
Cégként gondolkodnod sem érdemes. Ha tudsz ÁFA-t levonni és nyereséges vagy (mert abból tudsz költséget elszámolni), akkor a tartós autóbérlés az optimális választás.
IGEN. A tartós bérlet egyik legfontosabb előnye, hogy ügyfeleinknél tőke szabadul fel, amelyet fő tevékenységük fejlesztésére tudnak fordítani. A flottakezelés előnye, hogy cégünk átvállal ügyfeleinktől mindent adminisztratív teendőt.
A flottakezelés az esetek jelentős részében – valamennyi előnyét figyelembe véve – jobb megoldás a többi finanszírozási formához képest. Szolgáltatásnak minősül, nem pénzügyi terméknek, éppen ezért sokkal rugalmasabbak a feltételek és a módosítási lehetőségek is. Ugyanakkor számos esetben számviteli indokok mentén a hitel / lízing az optimális megoldás.
A FlottaMan Zrt. havi díjainak összegei 100%-ban költségként elszámolhatók, az ÁFA pedig a céges használat arányában visszaigényelhető (ez több esetben szintén elérheti a 100%-ot).
Az Ön cégénél azonnal felszabadul az eddig gépkocsi vásárlásra fordított költség. Felszabadul továbbá minden olyan költség is, amelyet kiszámíthatatlanul eddig a flotta üzemeltetésére fordítottak, beleértve a munkatársak drágán megfizetett idejét is.
A flottakezelésbe vont gépkocsik következtében felszabadul ügyfeleink mérlege a „hosszútávú kötelezettség”-sora, a cég megszabadul az amortizációs veszteség tételeitől, nőnek az eszközarányos nyereségmutatók. Ezzel kedvezőbbé válik a cég hitelpozíciója, a kedvezőbb feltételű és/vagy nagyobb összegű hitelekkel pedig legnagyobb nyereséget hozó tevékenységét finanszírozhatja.
Természetesen teljeskörű támogatást adunk. A szakmai támogatás a gépkocsi típusok kiválasztásától a TCO kalkulációkon keresztül egészen a cégautóhasználatot szabályozó Car Policy megírásáig minden részterületet felölel – mindezt ingyenes szolgáltatásként nyújtjuk ügyfeleinknek.
A FlottaMan Zrt. 7/24 rendszerben áll ügyfelei rendelkezésére, függetlenül attól, hogy a szolgáltatási igény melyik országban merült fel.