Értékesítés

Értékesítés:

Értékesítés

Értékesítés:

+36 30 604 9961

Szervíz és Kárbejelentés

Szervíz és kárbejelentés:

Értékesítés

Értékesítés:

Értékesítés

Értékesítés:

+36 30 604 9961

Szervíz és Kárbejelentés

Szervíz és kárbejelentés:

Magyar

Őszintén segítünk, tanácsot adunk és szívesen beszélgetünk autókról – hívjon fel minket

Elérhetőségeink:

info@flottaman.hu

Értékesítés:

+36 30 604 9961
ertekesites@flottaman.hu

Szerviz- és kárbejelentés:

+36 70 231 8000
szerviz@flottaman.hu

Assistance:

+36 1 347 7518

Pénzügy:

penzugy@flottaman.hu

Címünk:

1223 Budapest, Park utca 2. (B épület)

Közösségi média:

Őszintén segítünk, tanácsot adunk és szívesen beszélgetünk autókról – hívjon fel minket

Elérhetőségeink:

info@flottaman.hu

Értékesítés:

+36 30 604 9961
ertekesites@flottaman.hu

Szerviz- és kárbejelentés:

+36 70 231 8000
szerviz@flottaman.hu

Assistance:

+36 1 347 7518

Pénzügy:

penzugy@flottaman.hu

Címünk:

1223 Budapest, Park utca 2. (B épület)

Közösségi média:

Ismered Tim Gábort?

Gábor nem csupán egy autóversenyző, ő egy szenvedélyes pilóta, aki a gokart bajnoki címek és a többszörös pályaautós bajnoki győzelmek után most a GFS Racing Team tagjaként hódítja meg a versenypályákat. A GFS Racing Team Magyarország egyik legnagyobb pályaversenyzésre szakosodott csapata, mely biztosítja hátteret Gábor tehetségének kibontakozásához.
Olvasási idő: 5 perc

Tartalomjegyzék

Ismerd meg Gábort, a tehetséges autóversenyzőt!

Gábor nem csupán egy autóversenyző, ő egy szenvedélyes pilóta, aki a gokart bajnoki címek és a többszörös pályaautós bajnoki győzelmek után most a GFS Racing Team tagjaként hódítja meg a versenypályákat. A GFS Racing Team Magyarország egyik legnagyobb pályaversenyzésre szakosodott csapata, amely biztos hátteret nyújt Gábor tehetségének kibontakozásához.

Jelenleg az ESET CUP GTX kategóriában áll rajhoz egy Lotus Exige V6 Cup R volánja mögött, amellyel már biztosította a dobogós helyet, de komoly esélye van az első helyre is. Ehhez azonban támogatókra van szüksége. A jelenlegi első helyezett KTM sajnos sokkal erősebb, így Gábornak komoly hátrányból kell küzdenie.

A FlottaMan Zrt. elkötelezett amellett, hogy támogassa Gábort, és segítsen elérni céljait. A találkozók során Gábort tehetséges pilótaként, de őszinte, barátságos és nagylelkű emberként ismertük meg. Biztosak vagyunk benne, hogy Gábor még komoly sikereket érhet el az autósportban, ha megkapja a szükséges támogatást.

Sajnos a tehetség önmagában nem elegendő a sikerhez, a versenyzés jelentős anyagi ráfordítást igényel. A TAO támogatás nem lehetséges, szponzorok segítségére van szükség ahhoz, hogy Gábor megvalósíthassa álmait.

Kérjük, támogasd Gábort, és segíts neki Te is, hogy a dobogóra állhasson!

Ismerd meg Tim Gábort, a hétszeres bajnok autóversenyzőt. Gábor nem csupán a versenypályákon kápráztat el minket tehetségével, de inspiráló története is motiválhatja azokat, akik álmaik eléréséért küzdenek.

Nagyon szép eredményekkel büszkélkedhet: négyszeres magyar és háromszoros nemzetközi bajnok! 160 versenyen indult, 63 győzelmet aratott és 22 pole pozíciót szerzett.

De Gábor sikerei mögött kemény munka és elhivatottság áll. A versenyzésért nem kap fizetést, a versenyek nem is pénzdíjasak. Autószerelőként dolgozik, hogy fedezze a versenyzéssel járó költségeket, albérletben él a párjával, és igyekszik mindennek és mindenkinek eleget tenni. A versenyekre való utazást és a szállást saját maga finanszírozza. Másnap pedig folytatja a munkáját.

Tim Gábor története példaértékű. Megmutatja, hogy a tehetség és a kitartás révén bármi elérhető, még akkor is, ha nehézségekkel kell szembenézni. Igazi inspiráció azok számára, akik álmaik eléréséért küzdenek.

Támogassuk és segítsünk neki megvalósítani következő álmát, hogy egy gyári csapat pilótája legyen!

Hogyan segíthetsz?

 

További információk:

 

 

Fontosabb eredmények:

  • 2006 Magyar Gokart Bajnokság K100 – 1. bajnok
  • 2009 – Magyar Gokart Bajnokság – Rotax Max Senior – 3. hely
  • 2010 – Suzuki Swift Kupa – legjobb újonc – 3. hely
  • 2011 Suzuki Swift Kupa – 1. bajnok
  • 2012 – Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság F-2000 – 2. hely
  • 2013 – Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság F-1600 – 4. hely
  • 2014 – RCM Cup – 1. bajnok
  • 2015 – Swift Cup Europe – 3. hely
  • 2016 – Skoda Octavia Cup – 1. bajnok
  • 2017 MARB Rally északi régió – 1. bajnok
  • 2017 – MARB Országos Bajnokság – 3. hely
  • 2018 – Magyar Országos Rally Bajnokság – Rally2 – 5. hely
  • 2019 – Magyar Országos Rally Bajnokság – Rally2 – 2. hely
  • 2020 – FIA Swift Cup Europe – 1. bajnok
  • 2021 FIA Swift Cup Europe – 1 bajnok
  • 2022 – 2023 Clio Cup Europe szereplés közösségi adományozásból
  • Szilveszter Rally kategória győzelmek 2016, 2017, 2018, 2019

 

 

Gábort nem csak a tehetsége, de a rajongói elkötelezettsége is hajtja!

2022-ben egy kritikus pontra jutott Gábor karrierje. A versenyzés folytatása komoly anyagi akadályokba ütközött. Ekkor a rajongók léptek akcióba, és felvetették a közösségi finanszírozás ötletét. Először csak 1000 forintos adományokat kértek, de a válasz elsöprő volt. Rengetegen siettek Gábor segítségére, és a befolyt összegből fedezni tudták a versenyzés költségeit, igaz csak két versenyre.

Ez a nagylelkűség nem maradt észrevétlen. Gábor az autója motorháztetejére és oldalára matricákon örökítette a támogatói nevét, kifejezve háláját azoknak, akik segítették őt. Ez a “tradíció” a mai napig is él, és újabb és újabb rajongók csatlakoznak a támogatók táborához.

Azóta a finanszírozási stratégia kissé átalakult. Jelenleg Gábor elsősorban cégeket keres fel támogatóként, de a magánszemélyek továbbra is hozzájárulhatnak a versenyzéséhez.

Gábor nem csupán egy tehetséges versenyző, de egy hálás és alázatos ember is. Mindent megtesz, hogy viszonozza a kapott támogatást. Rendszeresen tart rajongói találkozókat, dedikálja a fényképeket, és igyekszik minél többet visszaadni a közösségnek.

Támogassa Gábort, és legyen részese a sikertörténetének!

Gábor és csapata különböző támogatói csomagokat állítottak össze. Egyedi igényeiddel is fordulhatsz hozzájuk, és biztosak vagyunk benne, hogy hálásak lesznek a támogatásodért, és igyekeznek azt a lehető legjobban viszonozni.

Gábor elmondása alapján a gumiabroncsok jelentik a legnagyobb költséget, melyeket sajnos a verseny végén el kell dobni. A csapat igyekszik spórolni, és nem mindig új gumiabroncsokkal mennek időmérőre, ami hátrányt jelenthet a versenyen. Ez egy igazi ördögi kör.

A Te támogatásoddal előrébb léphetnek! A befolyt összegeket a gumiabroncsok beszerzésére, a versenyekre való utazásra, a szállásra és a szerelésre fordítják majd.

A támogatókat látni fogják a következő helyeken:

  • A FIA CEZ GT minden futama élőben nézhető az online videós platformokon (Youtubeon és a Facebookon).
  • Minden versenyről összefoglaló magazin műsor az Eurosporton.
  • Minden FIA CEZ GT hétvége nagy nézőközönség előtt zajlik. Nem ritka a 20-25.000-es nézőszám.
  • Minden versenyhétvégén több élő bejelentkezést indít, melyben támogatóit megjeleníti.
  • Minden versenyhétvégéről vlog és blog készül támogatóit megjelenítve.
  • A hazai sportcsatornákon futó autó- és sport tematikájú műsorokban megjelenést kapnak vagy vásárolnak, melyekben beszámolnak az eredményekről.
  • A fontosabb hazai hírportálokon megjelennek beszámolóikkal.

 

Együtt elérhetjük, hogy Gábor egy gyári csapat pilótája legyen, és büszkévé tegye hazánkat a nemzetközi versenypályákon!

 

Tim Gábor életútja

Gábor édesapja motorversenyző szeretett volna lenni, de sajnos az anyagi lehetőségek hiánya miatt néhány amatőr verseny után feladta álmait. Gábor úgy véli, hogy örökölt valamit apja szenvedélyéből, ami hozzájárult ahhoz, hogy ő maga az autóversenyzés felé fordult. 2001-ben, tízévesen ígéretet kapott szüleitől, hogy ha az év végén jó eredményeket ér el az iskolában, beíratják egy gokart iskolába, Kesjár János tanfolyamára.

A tanfolyam végén a legjobbak összemérhették tudásukat. Bár Gábor második lett, ami nagyon elszomorította, következő évben ismét beiratkozott, és ekkor már győztesként végzett.

Az ezt követő időszakban bérelt gokartokkal versenyzett, amikor egy alkalommal egy úriember, Zsin Béla, felajánlotta segítségét és támogatását, hogy Gábor versenyezhessen. Így indult el versenyzői karrierje, melynek köszönhetően 2003 óta minden évben részt vesz az országos bajnoki futamokon és jó eredményeket ér el.

A versenyzés rengeteg lemondással és áldozattal jár, nemcsak Gábor számára, hanem párja, szülei és nővére számára is, akik mind sokat áldoztak azért, hogy ő versenyezhessen.

Gábor biográfiája: 2001 2009

Autóversenyzői karrieremet a klasszikus módon kezdtem. 2001-ben a Kesjár gokart iskolában ismerkedtem meg az autóversenyzés alapjaival. 2002-ben is folytattam a gokart iskolát, majd 2003-tól már a Magyar Gokart Országos Bajnokságban éles, bajnoki versenyeken indulhattam el.

A munka 2006-ra érett be, mikor magyar bajnok lettem a K-100-as kategóriában (magyar kategória), 14 futamból 12-n dobogóra álltam és ezek közül 8 versenyt meg is nyertem.

A feljebb lépés a gokartozás időszakában is nehéz volt, a Rotax Max (nemzetközi kategória) már drágának bizonyult és csak csonka éveket tudtam teljesíteni. 2009-ben ismerkedtem meg Bende Imrével, akinek a szimulátoros közösségében indultam online versenyeken. Imre segítségével végig tudtam versenyezni a 2009-es szezont, ahol nagyon erős csapatok és pilóták között a magyar bajnoki harmadik lettem a Rotax Max Senior kategóriában. Kapcsolatunk azóta is töretlen, segíti pályafutásomat.

Mivel láttuk, hogy saját anyagi kereteink nem adnak lehetőséget arra, hogy a gokart legmagasabb, nemzetközi szintjére elérjünk, olyan irányba léptünk, ahol már esélye volt annak, hogy támogatókat találjunk.

A keresés sikerrel zárult, 2009 végén Burkus Egon a Suzuki Swift Kupa promótere két tesztet is felajánlott, ahol a leggyorsabb köröket autóztam, így indult el pályafutásom második fejezete, a pályaversenyzés.

 

Gábor biográfiája: 2010 2013

2010-ben a GFS Racing színeiben a legjobb újonc voltam a Suzuki Swift Kupában, 10 futamból haton dobogóra álltam és egy győzelmet szereztem.

2011-ben már nem volt kifogás, a bajnoki címért indultam és sikerült is megnyerni a Suzuki Swift Kupát. 11 futamból 10-en állhattam dobogóra és hat futamgyőzelmet zsebeltem be.

2012-ben csapatot váltottam, az RCM Motorsporttal az FIA ETCC versenyein terveztük a nemzetközi színtérre való kilépést. Sajnos az autóválasztás balszerencsésen sikerült.

A dán fejlesztésű Peugeot 407 S2000-es autóval Monzában és a Slovakiaringen álltunk rajthoz az FIA ETCC-ben, de folyamatos olajellátási problémák miatt nem lehetett az autót maximumon használni, alacsony olajnyomás miatt pár kör után robbant fel a motorja. Mind Monzában, mind a Slovakiringen felrobbant a motor mielőtt még érdemben versenyezhettem volna. Több motortuning céggel is próbálkozott a csapat és a támogatói kör, de érdemben nem lehetett előre lépni az autóval, igaz három FIA CEZ zóna futamon sikerült teljes versenyt futni, és két győzelmet szerezni.

2012-ben és 2013-ban több kategóriában is indultam, nyertem futamokat a Suzuki Kupában, a Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság illetve FIA CEZ futamain 2000cc-es és 1600cc-es kategóriákban.

 

 

Gábor biográfiája: 2014 2015

2014-ben, az akkor induló RCM Cup-ban állhattam rajthoz már az Apex Racing csapattal, ahol a bajnokság első évét sikerült domináns fölénnyel megnyerni.

13 futamból 11-en dobogóra álltam és 5 futamgyőzelmet szereztem. A mezőny erős volt, Nagy Dániel, Hatvani Bálint, Tassi Attila, Niels Langeveld is az ellenfeleim voltak, akik azóta már mind sikeres nemzetközi karriert futottak be.

Az RCM Cup bajnoki címével járó fődíj a Dubai 24 órás versenyen való indulás volt, ám sajnos nem a legerősebb csapattal sikerült leszerződni, így érdemleges eredményt nem tudtunk elérni a folyamatos műszaki és taktikai hibák miatt. A csapatban én voltam a leggyorsabb pilóta és én vezettem a legtöbbet, ami egy örök emlék marad.

2015-ben folytattuk az RCM Cup-ot, az első három futamot sorozatban megnyertem és nagy előnnyel vártam a bajnokság második felét. Azonban a bajnokságot nem itt fejeztem be, a Swift Cup Europe sorozat idényének második felében szerepeltem, ahol hét futamból hatot nyertem meg, egy futamon pedig vezető helyen fogyott ki az üzemanyagom.

Így 2015 is csonka év lett, igaz a Swift Cup Europe harmadik helyét így is megszereztem, hogy csak a bajnokság futamainak felén álltam rajthoz.

 

 

Gábor biográfiája: 2016 2017

2016-ban érkezett el a második komolyabb lehetőség, hogy nemzetközi mezőnyben bizonyítsak. A felélesztett és új autókkal induló Skoda Octavia Cup-ban állhattam rajthoz cseh, szlovák, német, amerikai, lengyel pilóták ellen.

A bajnokság 10 futamából 9-en dobogóra álltam és hat futamgyőzelmet szereztem. A bajnokság legnagyobb eredménye számomra, hogy hazai pályáján – ahol sosem versenyeztem (Csehország – Most) – legyőztem riválisomat, Tomáš Pekař-t és a volt F1-es pilótát Tomas Enge-t.

A bajnokság legtöbb tagja azóta már TCR és GT bajnokságokban érhetett el sikereket.

A sikeres 2016-os szezon után az Apex Racinggel elváltak útjaink és a támogatói háttér teljesen megszűnt.

2017-ben a saját utcai autómból – édesapám segítségével – épült rally autóval a Rally3 (akkori MARB) versenyein vettem részt, 10 versenyből hármat sikerült abszolútban megnyerni.

Országos értékelésben a harmadik lettem, az északi-régió bajnoki címét viszont megszereztük.

 

 

Gábor biográfiája: 2018 2019

Az év végi Szilveszter Rally-n a Nissan Sunny GTi 1991-es autóval sikerült több akkori R2-es autóval induló pilótát legyőznöm, erre figyelt fel a JG2 Racing, akikkel a 2018 és 2019-es szezonban versenyeztem.

A Szilveszter Rally-n azóta már négyszer nyertem meg a kategóriámat.

Egy Opel Adam R2 volánjánál a Magyar Rally Országos Bajnokság Rally2-es mezőnyében szerepeltem.

A két szezon alatt nyolc dobogót és két abszolút győzelmet sikerült szerezni, 2019-ben pedig abszolút második lettem.

Sajnos sok műszaki hiba miatti kiesés nem adott arra lehetőséget, hogy bajnoki címért küzdhessünk, de rendkívül fontos tapasztalatot szereztem a rallyzás világában.

A későbbiekben nagyon fontosnak bizonyult ez a rally-s tapasztalat a pályaversenyzés terén, sok versenyen a rögtönzés és a gyors alkalmazkodás erős versenyteljesítményt adott, aminek köszönhetően rossz rajthelyekről is tudtam nyerni.

 

 

Gábor biográfiája: 2020 2022

2020-ban lehetőségem nyílt visszatérni a pályaautózás világába. Az FIA Swift Cup Europe-ban indultam. Ez már nem az a Suzuki Kupa volt, ahol 2011-ben bajnok lettem, nemzetközi mezőny és jóval erősebb és fejlettebb autók vártak.

A bajnokságot sikerült a visszatérésem első évében megnyerni, 14 futamból 12-n állhattam fel a dobogóra és hét győzelmet sikerült szerezni.

2021-ben folytatódott az FIA Swift Cup Europe, és igyekeztem a bajnoki címemet megvédeni. A mezőny sokkal erősebb volt, mint a 2020-as, de a bajnoki címet sikerült ismét elhódítani. 15 futamból 13-on álltam dobogón és 5 futamon nyertem

2022-ben nem tudtunk összerakni hátteret a versenyzéshez, és az év második felében a szurkolók biztatására elindítottuk az első autósportos közösségi finanszírozást, mely annyira sikeres volt, hogy két Clio Cup Europe futamon indulhattam!

A Hungaroringen az Európa-bajnokság 26 fős mezőnyében a második versenyen kilencedik lettem. A Red Bull Ringen már 40 fős mezőnnyel mértem össze tudásom, újra a második verseny volt a sikeres, a 14. rajthelyről az ötödik helyre jöttem fel a futamon.

 

 

Gábor biográfiája: 2023 –

2023-ban folytatódott a közösségi adománygyűjtés, két versenyen álltam rajthoz a Clio Cup Europe-ban.

Az 51 indulót számláló mezőnyben végig a top10 környékén autóztam, de sorozatos balszerencse beárnyékolta az első hétvégét Olaszországban, a Monza versenypályán. Az első versenyen – egy elrontott időmérő edzésnek köszönhetően – a 31. helyről rajtoltam, de a mezőnyben a legtöbbet előzve a 19. helyre jöttem fel. A második futamon a jóval előkelőbb 10. helyről

startoltam, de sajnos kilöktek a pályáról és az autót összetörtem, ami komoly anyagi kiadással járt.

A hazai versenyemen tudtam újra autóba ülni, a Hungaroringen. A magyar közönség előtt egy felemás hétvégét produkáltam, ismét nem volt szerencsém. Az első futamon a mezőny végéről indultam műszaki hiba miatt, újfent a legtöbbet előztem a versenyen és a 15. lettem.

A második futamon a 11. helyről rajtoltam, hetedikként intettek le, és a Challengers értékelésben harmadik lettem, ezzel megszereztem a Clio Cup Europe első magyar kupáját.

Még 2023 októberében lehetőséget kaptam, hogy versenyezzek egy Lotus Exige V6 Cup R versenyautóval. A Balaton Park Circuit pályán megrendezett három versenyen két dobogós helyet szereztem, előbb harmadik, majd második helyen állhattam dobogóra.

 

 

Néhányan személyesen is ellátogatunk a következő versenyekre és élőben fogunk szurkolni neki.

Olvasd át a többi írásunk is ezen a linken.

Amennyiben tetszett a cikk, nyomj egy like-ot és oszd meg a Facebookon és/vagy a LinkedIn-en. Köszi.

Óvatosan az utakon!

 

Iratkozz fel, hogy publikálás előtt kapd meg a cikkeket!
*Elfogadom az Adatvédelmi Nyilatkozatot

#side-panel.side-panel .side-panel_sidebar {padding: 7.7% 11.3% 7.7% 11.3%;background-color: #11C1C1;}
Iratkozz fel, hogy publikálás előtt kapd meg a cikkeket!
*Elfogadom az Adatvédelmi Nyilatkozatot

Nem találta meg amit keresett?

flottaman-flottakezelo