Értékesítés

Értékesítés:

Értékesítés

Értékesítés:

+36 30 604 9961

Szervíz és Kárbejelentés

Szervíz és kárbejelentés:

Értékesítés

Értékesítés:

Értékesítés

Értékesítés:

+36 30 604 9961

Szervíz és Kárbejelentés

Szervíz és kárbejelentés:

Magyar

Őszintén segítünk, tanácsot adunk és szívesen beszélgetünk autókról – hívjon fel minket

Elérhetőségeink:

info@flottaman.hu

Értékesítés:

+36 30 604 9961
ertekesites@flottaman.hu

Szerviz- és kárbejelentés:

+36 70 231 8000
szerviz@flottaman.hu

Assistance:

+36 1 347 7518

Pénzügy:

penzugy@flottaman.hu

Címünk:

1223 Budapest, Park utca 2. (B épület)

Közösségi média:

Őszintén segítünk, tanácsot adunk és szívesen beszélgetünk autókról – hívjon fel minket

Elérhetőségeink:

info@flottaman.hu

Értékesítés:

+36 30 604 9961
ertekesites@flottaman.hu

Szerviz- és kárbejelentés:

+36 70 231 8000
szerviz@flottaman.hu

Assistance:

+36 1 347 7518

Pénzügy:

penzugy@flottaman.hu

Címünk:

1223 Budapest, Park utca 2. (B épület)

Közösségi média:

FlottaMan Zrt. – HVG – interjú

Paksi Tamással, a FlottaMan Zrt. új értékesítési igazgatójával beszélgettünk a flottakezelés előnyeiről, a tartós bérlet lehetőségeiről, a piac helyzetéről, valamint a cég jövőbeli terveiről.
Olvasási idő: 2 perc
A jelenlegi gazdasági helyzet sok vállalkozás számára jelent kihívást, ezért elengedhetetlen, hogy a cégek hatékonyan gazdálkodjanak erőforrásaikkal. A FlottaMan Zrt. független mobilitási szakértő, és már bő egy évtizede nyújtja szolgáltatásait vállalkozásoknak és nagyvállalatoknak, akiknek a járműflották kezelése nélkülözhetetlen a mindennapi működés során.

Tartalomjegyzék

HVG interjú rövid bemutatás – Tévhitek, tények és a jövő a flottakezelésben

2023-ban csatlakozott a FlottaMan Zrt.-hez két évtizednyi lízingpiaci tapasztalattal a háta mögött. Miért váltott, és milyen kihívásokat tartogatott az új feladat?

Paksi Tamás: Az előző munkahelyemen töltött utolsó 7 évben kifejezetten flottafinanszírozással foglalkoztam, ezért jelentős kapcsolatrendszerem és rálátásom volt erre a piacra. Így kézenfekvő volt, hogy ebbe az irányba megyek tovább. A váltás nem volt olyan könnyű, mint ahogy azt először gondoltam, de talán ez így természetes, nem érthetünk mindenhez, de tapasztalataink segítenek. A finanszírozási és számviteli kérdésekben már otthonosan mozogtam, de a műszaki területen van még hova fejlődnöm. Szerencsére kiváló műszaki tudású kollégák segítenek a mindennapokban, akikkel erősítjük egymást. Tovább olvasom!

Mit gondol, mitől lesz valaki jó, hiteles szakember ezen a területen?

Szakmailag akkor vagyok hiteles, ha igyekszem a lehető legjobban felmérni az ügyfél körülményeit, igényeit. Ezen információk birtokában el tudom mondani, hogy az éppen adott helyzetében melyik termék lenne neki a leginkább megfelelő. Mindegyik megoldásnak elmondom az előnyeit és hátrányait, majd a végén az ügyfél dönt. Természetesen ez azt is jelentheti, hogy néha elbukunk üzletet, mert végül nem a mi megoldásunkat választja. Tovább olvasom!

Mi a helyzet az ügyfeleik pénzügyi- és termékismeretével ezen a területen?

A magyar újautó-piac jelentős részét a KKV-k mozgatják, és ez a piac sajnos aluledukált. Gyakran tapasztalom, hogy sokan még mindig minimális pénzügyi tudással vezetnek vállalkozásokat, hoznak döntéseket. Tovább olvasom!

 

 

 

Akár egyetlen autó esetében is megéri a tartós bérlet irányába fordulni? Miért érdemes a cégeknek flottakezelésben gondolkodnia?

A tartós bérlet egy rugalmas és költséghatékony megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a cég egy vagy több járművet béreljen hosszú távra, anélkül, hogy megvásárolná azokat. A bérleti konstrukció előnye, hogy a cégek nem kötik le tőkéjüket a járművek megvásárlásával, hanem a bérleti díjért cserébe használhatják őket, amely tartalmazza a karbantartás, szervizelés, biztosítás és egyéb költségeket is. Így előre tervezhető költségekkel számolhatnak, és nem kell aggódniuk a váratlan javítási vagy szervizdíjak miatt. Ráadásul az avulás és a továbbértékesítés kockázatát is a bérbeadó vállalja. Tovább olvasom!

Merre megy a piac, mi várható a jövőben?

A COVID berobbanásáig a magyar gazdaság kilátásai és szereplőinek várakozásai pozitívak voltak. Évről-évre növekvő GDP mellett, bővülő háztartások és vállalkozások, nagyon erős export és nagyon alacsony kamatkörnyezet, relatív biztonságos és kiszámítható államháztartás volt jellemző a gazdaságra, rengeteg uniós támogatással kiegészítve. Ezáltal a beruházási kedv magas volt. Ezután a COVID, majd az ukrán háború arra késztették a vállalkozásokat, háztartásokat, hogy spóroljanak, és tudatosabban tervezzék meg költéseiket. Tovább olvasom!

Milyen hatással vannak a kamatok a bérleti díjakra?

Ha magas a kamatkörnyezet és csökken a fogyasztás, az lassítja a beruházási és a finanszírozási kedvet. Ez azért is baj, mert a magyar gazdasági modell a magas ÁFA-nak, a jövedéki adóknak köszönhetően alapvetően fogyasztásközpontú: ha beruházások maradnak el, csökken a fogyasztás, az rendkívül nagy nyomást helyez a költségvetésre. Márpedig az elmúlt időszakban ez történt, és erre még ráerősítettek az elapadó uniós források is. Tovább olvasom!

Mit gondol az elektromos autókról?

Ez egy nagyon jó alternatíva, közép- hosszú távon mindenképp ez a jövő autós meghajtása. Ugyanakkor, mi azt gondoljuk, hogy picit gyors az átállás. Kicsit úgy érezzük magunkat, mint az okostelefonok megjelenésének hajnalán, amikor a korábbi technológiák az újakat követően, hihetetlen gyorsan értéktelenedtek el és szűntek meg. Tovább olvasom!

 

 

Olvasd át a többi írásunk is ezen a linken.

Amennyiben tetszett a cikk, nyomj egy like-ot és oszd meg a Facebookon és/vagy a LinkedIn-en. Köszi.

Óvatosan az utakon!

Iratkozz fel, hogy publikálás előtt kapd meg a cikkeket!
*Elfogadom az Adatvédelmi Nyilatkozatot

#side-panel.side-panel .side-panel_sidebar {padding: 7.7% 11.3% 7.7% 11.3%;background-color: #11C1C1;}
Iratkozz fel, hogy publikálás előtt kapd meg a cikkeket!
*Elfogadom az Adatvédelmi Nyilatkozatot

Nem találta meg amit keresett?

flottaman-flottakezelo