A teljes történet elérhető itt.
…
A flottakezelés és az autó tartós bérlet mára már egészen jól működik.
A megoldás megbízható, kiszámítható, ehhez azonban számtalan pontot kell körbejárni. Amikor elkezdtem a mobilitásomra keresni a megoldást, feltűnt, hogy minimális különbségek vannak az árazásban, de hatalmas a szolgáltatásban és hozzáállásban.
Nem voltam rest kérdezni arról, amiről nem tudtam mit jelent.
A kiajánlott havidíjak egyszerűen nem lehetnek a futamidő végéig azonosak. Minden esetre vannak olyan flottakezelők, mint a FlottaMan is, akik nem sajnálják az időt az ügyfélre, és megfelelően tájékoztatnak minden apróságról és megoldási lehetőségről. Így aztán a teljes futamidő alatt nyugodtak lehetünk.
Flottakezelő partner kiválasztása!
Teszteljük Őket kis mennyiséggel!
Egy autó vagy ötven? Jobb az egy és akkor kiderül, hogy a többség nem foglalkozik az egy-egy darabbal. Mielőtt a cégvezető az ötven autóra kérne ajánlatot, mindenképp érdemes szűrni a flottakezelőket. Ne felejtsd el: kérdezz vissza mindaddig, amíg nem érted, hogyan történik az elszámolás. Az a legjobb, ha tudsz beszélni valakivel és nem sürget, válaszol minden kérdésedre.
Aki kis mennyiségről kapja a megkeresést, nem feltétlen ugrik azonnal, hogy ajánlatot adjon. Leginkább mert nem éri meg vele foglalkozni. Lehet elküld valamit, lehet foglalkozik vele, de nem azonnal vagy nem lesz pontos az ajánlat. Pedig gondoljunk csak bele. Lehet próbavásárlást tart valaki, aki ha korrekten állunk hozzá, utána nagyobb rendelése is lesz. Az is lehet, hogy csak teszteli a folyamatot vagy a terméket. Az is lehet, hogy a hétvégén elmondja egy barátjának és Ő fog nagy mennyiségben ajánlatot kérni.
Miért olyan nehéz megfelelően hozzáállni az ügyfélhez? Mégsem elcsépelt szöveg, hogy az ügyfél az első? Kellene még mondani?
Nézzük meg mit tapasztaltam, amikor ezt a folyamatot végig játszottam 16 db, Magyar piacon működő, flottakezelésre szakosodott céggel.
Az összehasonlításban a következő szempontok szerint vizsgáltam a flottakezelő cégeket:
- A cégek általános számai (árbevétel, létszám stb.)
- Ajánlatkérés (reakció idő, hozzáállás, megkeresésre válasz stb.)
- Ajánlati ár
Az ajánlatot a céges autók vezető márkájának, egy adott típusának, egy adott motorjára kértem, normál felszereltséggel.
Na vajon melyik autó lehet?
A motorhang.hu írt erről egy jó cikket.
Nekem speciel a nagyobb motor inkább kellene és eladásnál is számít. Az autopult.hu pedig erről az autóról ír.
Nagyon sok mindentől függhet, kit érdemes választanunk. Azt gondolom, hogy a táblázatban sok kérdésre választ kaphatunk, ami alapján könnyebben tudjuk meghozni a döntésünket. Több szempontot kell mérlegelni, majd döntést hozni. Elszámolásos, futamidő végén hogyan kalkulálják a díjat stb. A számok pedig magukért beszélnek.
Egy rövid statisztikát alább elkészítettem, a teljes elemzés letölthető a cikk végén.
Érdekes eredmény lett, ami engem is meglepett.
Ha így szeretnél autóhoz jutni, nem lenne egyszerű eldönteni kivel szerződj.
Pedig cégként nagyon ebbe az irányba érdemes elmozdulni.
Köszönöm, hogy elolvastad, bízom benne, hogy tudtam segíteni.
Amennyiben tetszett a cikk, nyomj egy like-ot és oszd meg a Facebookon és/vagy a LinkedIn-en. Hátha segítség lehet másnak is. Köszi.
Leírhatod az érveid/ellenérveid, a pozitív/negatív élményeid, ötleteid a saját autó, “hitel” – lízing, tartós vagy napi autó bérléssel kapcsolatban a FlottaMan Zrt. Facebook oldalán és/vagy LinkedIn oldalán.
Óvatosan az utakon!
Flottakezelés 2020 – a cégek összehasonlításáról és a folyamatról készült excel fájl letölthető alább.